fredag 9 december 2011

Jag fick ett sms...

Ja, jag fick precis ett sms skickat till mig, som rörde mig lite :)

''Ligger å tänker på dig hela tiden så kan inte somna :( <3 aja ska försöka ett tag till, funkar det inte får jag väl *dygna* Puss <3 . ''

Visst, det är inte så roligt att denna person inte kan somna, såhär sent in på natten (Morgonen). Men, det är ju alltid kul att veta att någon tänker på en! :)

 Förövrigt så lyckades jag med konsten att sova bort HELA dagen igår, så har varit uppe hela jävla natten...
Men är ju inte ett dugg trött så ska väl kunna hålla mig vaken hela dagen idag. Eventuellt så vankas det bowling ikväll men vi får se, det har blivit rätt dåligt planerat inför det så vet inte i nuläget vilka som kan tänka sig att följa med ens! men det löser sig väl antar jag. Ska hem till min kära moder idag och ska skriva klart CSN-Ansökan inför nästa period, man kan ju behöva lite pengar även nästa år ;) ..  Just det, har märkt att vissa utav er inte har fått mitt ''Nya'' nummer(Har haft det ett tag nu faktiskt). Så för dem som vill ha det är det bara att ni hör av er på Facebook eller MSN...



Det var väl allt för den här gången. Önskar er alla en trevlig Fredag i Yrvädret, och kom ihåg att ta på er mycket kläder då det börjar att bli hemskt kyligt ute nu :) ... Kram till er alla!










2 kommentarer:

ewa sa...

Välkommen till bloggarnas värld! Kulツ

KRAM från mammsen ♥

Sandra, Mamma till Novalie och bebis i magen sa...

Nice med en blogg Emil!