måndag 12 december 2011

Ojjsan.

ojjsan, det fick bli en dag utan bloggande.


Yes, så är det. Det fick bli en dag utan bloggande, då jag var ute och slirade runt i västerås. Haha!

ja hörni, vet inte riktigt ifall det finns något vettigt att skriva idag (inatt) . förutom att jag har vaknat riktigt tidigt dem 2 senaste dagarna, första dagen vaknade jag 04:20 och den andra 05:00. det är ju lite väl ovant mig att vakna så där tidigt haha :) men det ska ju vara bra att vakna tidigt, har jag hört ;) .. Lite tråkigt med tanke på förlusten i hockeyn i lördags. men det var väl väntat, jag menar vik spelar hemma mot leksand. kan ju bara gå på ett jävla sätt, eller hur? leksand borde väl få slut på pengar snart någon jävla gång... (ja, ni vet vad jag syftar på) .. :)

Lite synd att det inte blev någon bowling i fredags heller, det hade jag ju verkligen sett fram emot. menmen, det kommer nya helger framöver :)


Vad ska ni göra nu runt julafton och nyårsaftonen då? själv har jag ingen aning faktiskt. blir väl lugnt firande, precis som förra året :)


jaja nu får det vara nog, ska koka en kopp kaffe:) Kram på er! /E.


Inga kommentarer: