fredag 9 december 2011

Jaha?

Jaha, vad nu då?

Ibland blir saker inte riktigt som man vill. Okej,det får man väl försöka acceptera. Men när saker händer en på gång efter gång, efter gång, efter gång... Så är det väl klart som fan att man lessnar? är så jävla trött på att jämt och ständigt bli motarbetad så in i märgen! och ni vet ju hur det sägs, ''olyckor'' kommer inte ensamma. Så jag har väl mer att vänta mig .. :(

Och så denna jävla CSN-Ansökan, blev jätteglad när jag fick höra att man nu kunde sköta allting igenom internet UTAN (verkligen) att behöva ha en E-legitimation(ja jag är slö och har inte orkat fixat någon sån). och så tar det sin lilla tid för mig och min kära mor att försöka greja det här, bland annat ringa till supporten. och så när man gått igenom hela skiten, vad står det då? logga in med E-legitimation och skicka det direkt eller Skriv ut det?! ahaaaaa, det var alltså det dom menade med att man inte BARA(som inte stog på pappret) behövde använda sig utav E-legitimation... Fyfan vad less jag blir! och så fanns självklart inte en utav utbildningarna som jag går MED i deras jävla lista(självklart, det är ju mig vi pratar om här). Så vi försökte lösa detta på bästa möjliga sätt endå.. och HOPPAS tamejfan att det inte blir nå strul nu.. och TACK mamma för hjälpen!

ibland känns det som att det är för jävla mycket strul för att få tag i dessa jävla tusenlappar(ibland hundralappar) för att i huvudtaget klara sig i det här jävla livet. Man undrar ju om man skulle söka sig till en karriär som typ, Bankrånare? snabba cash lixom, och nej, jag bryr mig faktiskt inte. skulle inte banga om man säger så... men jag rejsar på, som vanligt...

Ah nu orkar jag fan inte skriva något mer för idag. så sjukt jävla trött i huvudet..

Kram på er! /E.

Lägger till en liten notis; det blev ingen bowling ikväll, det var ingen som hade lust helst enkelt...









Inga kommentarer: