tisdag 13 december 2011

Märkliga saker händer ibland..

ja somsagt, märkliga saker händer ibland.
Inatt så fick jag något som nästintill kunde tolkat som någon sorts allergisk chock eller ngt liknande. Det kliade i hela jävla halsen och jag var rätt illamående. sen gick det väl en kvart - tjugo minuter så blev jag istället HEMSKT trött. Ja,alltså verkligen jättetrött så jag slocknade typ på direkten. Sen nu på morgon känner jag inte av det alls, mkt märkligt kan jag tycka.. menmen:)

Det blir nog en till update här på bloggen senare idag då jag precis stigit upp typ. Tipsa gärna om bra musik via kommentarer oxå ifall ni känner för det. jag är ju en sån som måste lyssna på musik minst 10timmar per dag annars mår jag bajs, i princip :P

Nu ska jag ringa in till radiohjälpen! :) hörs! Kram /E.

2 kommentarer:

ewa sa...

hmmm..hade du ätit ngt speciellt? nötter..ngn frukt eller grönsak eller tagit ngn medicin?..låter som allergi för då kan man bli så där trött.

KRAM

EmilVanDenBerg.. sa...

nej inte vad jag vet. eller jo hade ätit hamburgare sen efteråt så var det sån där is-choklad. men det har jag ju ätit förut och inte märkt av någon allergi?

Kram